برای مراجعه به پزشک همه به دنبال بهترین و تخصصی ترین مراکز درمانی می‌گردند. درمان‌های چشمی نیز از این قاعده مستثنی نیست و به همین علت هم در این مقاله می‌کوشیم ضمن آشنایی شما با ویژگی‌های یک اپتومتریست خوب، بهترین بینایی سنجی مشهد و خراسان را به شما معرفی کنیم.

آزمون بینایی

اپتومتریست خوب کیست؟

اپتومتری دانش مراقبت‌های بینایی است و کارشناسان این رشته می‌کوشند با روش‌های تخصصی بیماری‌های چشمی را شناسایی کرده و به کمک ابزارهای کمک بینایی به درمان آن‌ها بپردازند.

لازم به ذکر است که بیماری‌های چشمی طیف گسترده‌ای اعم از اختلالات بینایی، کم‌بینایی، آب مروارید و … را دربر می‌گیرد.

موارد بیان شده در بالا لازمه‌ی فعالیت یک اپتومتریست است. اما چیزی که یک اپتومتریست را نسبت به دیگران متمایز می‌سازد، توجه همه جانبه او به این موارد و بررسی ارتباط علل گوناگون محیطی با بیماری‌های چشمی است.

هم‌چنین کسی را می‌توان اپتومتریست برتر نامید که علاوه بر این موارد به نیازهای روز جامعه در زمینه‌ی بینایی نیز توجه کافی داشته باشد. برای نمونه امروزه نیاز به ملزومات زیبایی بینایی و نیز بینایی کودکان روز به روز در حال گسترش است و به همین علت بهترین اپتومتریست کسی است که همه‌ی این جوانب را در کنار هم درنظر گرفته و در درمان و مشاوره اعمال کند.

مطب اپتومتری خوب کجاست؟

اما شاید توجه به این نکته نیز ضروری باشد که در کنار حرفه‌ای بودن خود اپتومتریست، مطب نیز باید شرایط مطلوبی داشته باشد تا بتواند زمینه‌ی کار یک اپتومتریست خوب را فراهم کند.

یک مطب بینایی سنجی خوب و در کل هر مرکز درمانی مدرن، باید محیطی آرام و دلباز برای بیمار باشد تا بیمار دغدغه‌ی دیگری به جز طی کردن مراحل درمان نداشته باشد. علاوه بر این تجهیزات استفاده شده در مطب نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. استفاده از تجهیزات به‌روز و ایمن می‌تواند در ارتقای احساس رضایت بیمار مؤثر باشد.

اما در کنار این موارد، برای این‌که به جایی عنوان بهترین مطب بینایی سنجی اطلاق شود، باید خدمات ویژه‌ای نیز ارائه کند. این خدمات ویژه می‌تواند شامل کلینک‌های مخصوص، مشاوره‌های تخصصی چشمی و اقلام آموزشی در زمینه‌ی بینایی باشد. نوآوری نیز به “بهترین بینایی سنجی” بودن کمک می‌کند و به همین علت هست که اپتیک وستا ابداع کننده نخستین کلینیک بینایی اختصاصی کودکان در مشهد و خراسان هست.

ما چه کرده‌ایم؟

با توجه به موارد گفته شده در بالا، در مرکز بینایی وستا تلاش کردیم از هر جهت بهترین مطب بینایی سنجی در مشهد و خراسان باشیم. از درمان تخصصی گرفته تا بهترین رفتار با بیمار در مرکز بینایی وستا وجود دارد. علاوه بر این محیط گسترده و مدرن این مرکز باعث رضایت و خشنودی مراجعان می‌شود.

در کنار این موارد توجه به نیازهای تازه‌ای که در جامعه رو به گسترش هست نیز باعث تمایز مرکز بینایی وستا شده است. کلینیک تخصصی چشم کودکان که برای نخستین بار در مشهد افتتاح شد، و نیز دپارتمان فروش ملزومات زیبایی بینایی از موارد اختصاصی است که تنها در بینایی سنجی وستا برای شما فراهم شده است.

همه‌ی این‌ها باعث شده که امروزه “مرکز بینایی وستا” به عنوان بهترین مطب اپتومتری در مشهد شناخته شود و رضایت مراجعان به خوبی گویای این مطلب هست.

برای تماس با اپتیک وستا می‌توانید از بخش تماس با ما در وب‌سایت استفاده کنید.